wtorek, 3 maja 2016

Cześć wszystkim :)

Spokojnie, to nie rozdział, a pewna propozycja, otóż chciałabym z wami zawrzeć pewien układ :)
Chodzi o to, że mam już gotowy kolejny wpis z pamiętnika Klary i tak się zastanawiam czy jesteście zainteresowani takim układem: ja publikuję - wy komentujecie. Och, wiem, ze nie mogę was zmusić, ale poprosić czy przekupić, czemu nie? :)
Wiem, ze tu zaglądacie bo jest naprawdę sporo wyświetleń, ale byłabym przeszczęśliwa gdyby przełożyło się to na komentarze pod rozdziałem.
Przede mną jeden z cięższych do opisania rozdziałów, a ja nie mam jeszcze ani słóweczka i nie ukrywam, że bardzo potrzebuję waszych opinii, bo nic tak nie motywuje jak świadomość, że ma się dla kogo pisać.
To jak będzie? Pomożecie?
Aaaa, no i piszcie, co z tym rozdziałem, teraz, już, zaraz czy poczekać z publikacją do weekendu?

Pozdrawiam, mewa!


PS TUTAJ macie link do wcześniejszego wpisu, jeśli ktoś jeszcze nie czytał, to zapraszam serdecznie ;)

13 komentarzy:

  1. JA CHCĘ JUŻ, PROOOOOOOSZE

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać 😊, proszę teraz 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę komentować :D ja poproszę teraz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę teraz! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstawiaj go jak najszybciej ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstawiaj już natychmiast ja czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty szantażystko jedna ;-) Jak już zdradziłaś, że rozdział gotowy, to możesz go wstawić :-D Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja czekam nadal chociaż minęły ponad 3 lata i tracę coraz bardziej nadzieję.

      Usuń
  9. ja chcę rozdział.:) Codziennie zaglądam na Twojego bloga z nadzieja, ze jest już coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobnie jak ty, chyba jednak się nie doczekamy nowych wpisów. Nadzieja jednak umiera ostatnia

      Usuń

Drogi czytelniku, jeśli zastanawiasz się czy dodać kilka słów od siebie, choćby miało to być jedno krótkie zdanie, przestań się zastanawiać i po prostu to zrób. Ta chwila poświęconego mi czasu i to co chcesz mi powiedzieć daje mi ogromną motywację i chęć do pisania więcej, szybciej, lepiej.
Za każdy komentarz z całego serca dziękuję <3